Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013
ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΞΕΚΙΝΑΝ ΑΠΟ 2 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ. ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου